Kendi meşrebinde hem blog, hem Türkçe dökümantasyon

Etiketler

19 Kasım 2008 Çarşamba

Sabah Klasiği : Americano ve Sigara

Sevgili dostlarım Burak ve Lale tarafından bağımlısı olduğum kahve : Caffè Americano. Kendisi "Espresso" familyasından. Eğer yalan söylemiyorlarsa, "Double-Espresso" ya "2 shot" sıcak su... Ne acaip dimi? Resmen bağımlısı olmuş durumdayım. Her sabah mutlaka içiyorum.

Hafta sonları da evde yapıyorum. Nasılmı? Kahve öğütücü aldı eşim bana ( Coffe Grinder ). Starbucks'dan çekirdek olarak alıyorum kahveyi. French-press için çekirdek kahveyi öğütüyorum ve aynı filtre kahve yapar gibi evde de Starbucks heyecanını yaşıyorum!

Eğer sizde evde yapacaksanız almanız gereken kahve ( Americano için ) ESPRESSO ROAST. Eğer evde espresso makineniz varsa birebir aynı kahveyi de yapmanız mümkün. Daha detaylı bilgiyi Starbucks'ın sitesinde bulabilirsiniz. Kahve paketi üzerinde şu logo bulunmalı

Tabi kahveden daha zararlı olan şey ise tahmin edeceğiniz gibi sigara. Hesab ettim, 1989 yılından beri sigara içiyorum. Yani 2008 itibariyle 19 yıl olmuş. Son aylarda bırakmak için ciddi çaba sarfediyorum. Günde 1 paket'in altına inmeyi başardım... Umarım komple kurtulucam yakın zamanda...

Not: Starbucks sitesinden resim kullanılmasını istemiyor anladığım kadarıyla. Baya kasmışlar javascript filan (: Sanırım firebug'ı hesaba katmamışlar... Neyse, amacım insanlara Starbucks tanıtımı yapmaktı kötü bir niyetim yok (:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İzleyiciler

Blog Listem

Yazılacak Yazılar

  • Snow Leopard için service yazıyoruz!
  • MacPorts nedir?
  • Virtualbox , Ubuntu ve Host'da duran web folder'ı
  • Django'ya giriş?
  • Dashcode ile MobileSafari uygulaması
  • Quicklook için Plug-in yazalım?
View blog authority